My Fightclub

Thursday, March 09, 2006

Början på den nya tiden

Ok, då blir det såhär.
Här är Fightclub, fast uppdaterad, annorlunda och EGO. Den gamla skåpmaten som jag så ogärna vill göra mig av med kommer att ligga som i en liten Pandoras box på http://cometofightclub.blogspot.com för den som vill kika.
Själv är jag idag less på strul, idioter och allmänt irriterad men är mycket glad över de fina komplimanger jag fått av coola kunder och för att personen som ska komma och hälsa på mig i övermorgon finns och förgyller min dag. Det är räddningen.
Jag känner mig inte riktigt redo för det här klippandet av navelsträngen, det kom plötsligt och oväntat, men med tiden kommer jag nog kunna vänja mig vid dessa nya förhållanden.
Nu ska här dock inte längre tjafsas, bara lagas mat och kollas på meningslös tv.

Men jag hoppas ni vill gå med i min nya klubb!

Puss och kram
Mia

1 Comments:

At 9:32 pm, Anonymous Anonymous said...

Så där ja! Då var båda fröknarna installerade i deras nya hem! Härligt!
Lycka till med din nya weblog - ska besöka den var dag! Och lycka till med helgen! ;)
pussen und kramen

 

Post a Comment

<< Home