My Fightclub

Saturday, March 18, 2006

Fan is fought with a fön

Nu måste jag göra som Kajsa och visa att jag kan också göra en sommar: Bort med snön och kylan, nu nu nu! Goddamnit. Annars kommer jag få en obotlig vintersjukdom.

Idag är det lördag och jag sitter hemma med ont i halsen och har kollat på melodifestivalen och blir lite besviken på att svenska folket är så förutsägbara. Det hade ju varit mycket roligare om Bodies without organs hade representerat Sverige! De var ju så söta. Nu har jag och Johannes ställt varsin fråga till Carola i chatten också, hehe. Bra lördagstidsfördriv det här.
Igår var vi i alla fall ute på Mango och såg 1999 och dansade lite
till Ride och Embassy, och hade trevlig förfest på akkis med drinkar och kakor som Kajsa hade med sig. Ni måste förresten titta på de nya fina bilderna från kvällen som jag har lagt upp i mitt galleri på helgon :D
Imorgon ska jag vara ledig och bara ta hand om Måns, få besök av mam
ma och boka biljetter till Göteborg, städa och planera min fest litegrann. Ska bli skönt. Längtar till Göteborg, det ska bli så mysigt...

Nu har jag rollspelat
Martin Andrzej Rolinski tillsammans med Carola. Det känns fint att ha försökt tränga in i deras inre väsen (även om han nu inte har några organ i sin kropp) för att få en fullkomlig förståelse för deras skapelse. Nu kan jag sova fridfullt inatt.



0 Comments:

Post a Comment

<< Home