My Fightclub

Wednesday, March 22, 2006

Gala, glam och födelsedagsfest

Då är jag 29 nu och det känns faktiskt helt ok. Kanske för att det inte känns så värst annorlunda. Allt jag känner idag är trötthet, flummighet, lite bakfylla och lite glädje över att jag hade en sån kul dag igår. Först på jobbet var det trevligt för att Lina var här och förgyllde min dag och så fick vi fransk chokladtårta dagen till ära. Efter det begav jag och Kicki oss till Berns för att gå på pocketgalan. Det första som händer där är att en fotograf ber att jag ska gå åt sidan så hon får fota mig. Jaha tänker jag och posar bäst jag kan, sen säger hon "jag minns inte vad det är du heter?" varpå jag börjar inse att det nog inte var mig hon var ute efter att fota egentligen... Men jag säger mitt namn och lämnar henne lite fundersam bakom mig! Väl inne på galan drack vi våra gratisöl och applåderade lite författare och kände att det var lite sådär halvtråkigt. Men det tog sig och mot slutet var det riktigt kul och jag lyckades samla på mig flera blommor som prisvinnarna lämnat kvar och fick en öl av Gellert Tamas och en av mina kära kollegor. All good in the end!

Men nu blir jag visst förpassad från kassan. Vad ska jag då göra? Inte orkar jag plocka ut några böcker iaf. Jaja, hej hej så länge!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home