My Fightclub

Sunday, March 26, 2006

Fightclub Heroes

Den här gången tycker jag att bloggen gör sig bäst med hjälp av lite bilder. Det gäller alltså min inflyttnings/födelsedagsfest som ägde rum här i Bagis igår efter storslaget smörgåstårtsfixande. Bagarmossen sannerligen!


Först kom släkten på besök, inte minst Lovisa! Eller jo, minst.


Måns kom också, oinbjuden




Och jag gjorde mig fin för kvällen


Maten blev både fin och god



...och uppskattades av gästerna, liksom även bålen med de fizziga jordgubbarna




Camilla dricker Martini...förstås. Och värdinnan fick öl.











































Det var visst prickigt som gällde (fast inga fula
prickiga koftor förstås)


Daniel tittade in



En del av en Johannes




Skeptiska miner?


































De fick en sån här sen


Då blev Lina såhär glad

...och Pierre såhär


När det började närma sig läggdags hittade Camilla en alienbäbis


Som fick sova med Pierre


Nu har jag jobbat med en bakis-Kajsa, gett bror överbliven smörgåstårta och städat bort stinkande efter-fest-skräp. Dags för bubbelbad och sedan sängen.
Tack till alla hjältar som kom och gjorde festen! Puss på er

3 Comments:

At 11:35 pm, Blogger लीना said...

Vilken underbar bildberättelse! Fint att få se det man inte riktigt minns HAHA!
*puss*

 
At 11:18 am, Blogger Kajsa said...

Hihi, snyggt! Tack för fina festen. :)

 
At 1:54 pm, Blogger Miu said...

Kinematic: Tack sweetie! Hihi, lite det som var tanken ;)

Kajsa: Tack själv för att du kom och var värdinne-stand-in :D

 

Post a Comment

<< Home